Üdvözöljük az Igen Házasodunk oldalán!

Gratulálunk életed egyik legizgalmasabb utazásához! Azért vagyunk itt, hogy az esküvői menedzser olyan szórakoztató és élvezetes legyen, amilyennek lennie kell. Elmúltak a stresszes hajrángatás és a végtelen számú táblázatkezelés napjai, amikor bemutatjuk az esküvői menedzser csodálatos világát az Igen Házasodunkon. Az eljegyzés életed egyik legviccesebb fejezete, ezért megérdemled, hogy a legtöbbet hozd ki belőle. Végtére is, mikor máskor szánhatsz egy egész napot csak süteményevésre?

Az Igen Házasodunk oldal jóvoltából a személyes esküvőszervezők már nem a gazdagok és híresek számára vannak fenntartva. Ehelyett iparági szakértőinkből és ötletgazdáinkból álló csapatunk elkészítette az összes szükséges eszközt, beleértve a személyre szabott költségvetést, az ellenőrző listát, a helyszín- és esküvőszolgáltató keresést és a vendéglistát, mindezt egy helyen, hogy ingyenesen megtervezhesse álmai esküvőjét!

Akár egy meghitt, rusztikus alkalmat, akár egy nagyvárosi extravagáns tervez, vagy csak egy kis plusz segítségre van szüksége a költségvetés elosztásához, az Esküvői menedzser készen áll arra, hogy végigvezeti Önt az úton, attól kezdve, hogy „Igen”-t mond! amikor azt mondod, hogy „én”.

Most kezdődhet a móka, és boldog tervezést!

Ring Tamás és az Igen Házasodunk csapat

Add Your Tooltip Text Here
Add Your Tooltip Text Here
"Esküvőszervezés egyszerűbben. Mindent egy helyen!"
Add Your Tooltip Text Here

Hogyan kezdődött az Igen Házasodunk

Az esküvőmenedzsert Ring Tamás alapította 2019-ben. Az esküvői iparban szerzett tapasztalataira alapozta az Igen Házasodunk ötletét. 

A folyamat során gyorsan felfedezte, hogy a legtöbb menyasszony eljegyzésének nagy részét úgy töltötte, hogy az egész esküvői menedzser folyamat túlterhelte és összezavarta magát. Tamás hamar beleszeretett abba a küldetésbe, hogy az esküvői menedzser olyan élvezetes és szórakoztató legyen, mint maga az esküvő napja. Így kezdődött az inspiráció, a felfedezés és a kreativitás útja… miközben titokban megcsináltam az összes szükséges unalmas műveletet a háttérben.

A többi pedig az esküvői menedzser!